2.5 Prawdziwa gwarancja na drzwi - dowiedz się więcej!
PRAWDZIWE DRZWI
Powrót do listy wpisów

2.5 Prawdziwa gwarancja na drzwi

16 marca 2021
Udostępnij wpis

SPRZEDAWCA: Hmmm… proszę powiedzieć, jak pan użytkował drzwi.
NIESZCZĘŚLIWY KLIENT (nieco skonfundowany): No jak no… a jak pan użytkuje spodnie?

Prawdziwa gwarancja na drzwi – Podcast Budujący 🏠 CAL prawdziwe drzwi – Odcinek specjalny 5

❗️ Przed rozpoczęciem słuchania pamiętaj ❗️

👍 SUBSKRYBUJ kanał >> YouTube <<  👍

 

Drewniane drzwi zewnętrzne znajdziesz >> tutaj << 

 

Odkryj nas na >> Spotify <<

Odkryj nas na >> Google Podcasts <<

Odkryj nas na >> Apple Podcasts <<

 

Z piątego specjalnego odcinka podcastu dowiesz się:

Jak należy użytkować spodnie?

Jak należy użytkować drzwi?

Kto ma astygmaty w oczach?

Czy drzwi były konserwowane?

Czy słońce świeciło na drzwi?

Czy CAL dodaje chip do kleju?

Jak powinna wyglądać prawdziwa gwarancja na drzwi?

 

 

Marka CAL prawdziwe drzwi zaprasza na kolejne odcinki. Czekając na nie możesz zajrzeć na blog www.prawdziwedrzwi.pl.

Razem z CAL zaprasza Krzysztof Szubzda

#PodcastBudujący #PrawdziweDrzwi #DrzwiCAL #BudowaDomu #DrzwiZewnętrzne #BudujemyCALpoCALu #DrzwiDrewniane #DrewanianeDrzwiZewnętrzne #DrewanianeDrzwiWewnętrzne

 

Transkrypcja – prawdziwa gwarancja na drzwi

 

SPRZEDAWCA
Hmmm… proszę powiedzieć, jak pan użytkował drzwi.

NIESZCZĘŚLIWY KLIENT
(nieco skonfundowany)
No jak no… a jak pan użytkuje spodnie?

SPRZEDAWCA
(niepewnie)

No… zgodnie z przeznaczeniem.

NIESZCZĘŚLIWY KLIENT
(na pewniaka)
No to ja też zgodnie z przeznaczeniem?

SPRZEDAWCA
Czyli?

NIESZCZĘŚLIWY KLIENT
A pan użytkuje spodnie zgodnie z przeznaczeniem, czyli…?

SPRZEDAWCA
Normalnie… zakładam…

NIESZCZĘŚLIWY KLIENT
No i ja też założyłem.

SPRZEDAWCA
Sam?

NIESZCZĘŚLIWY KLIENT
No… szwagier mi założył.

SPRZEDAWCA
Spodnie?
NIESZCZĘŚLIWY KLIENT
Nie, no drzwi.

SPRZEDAWCA
A szwagier prowadzi autoryzowany serwis montażu drzwi.

NIESZCZĘŚLIWY KLIENT
Szwagier nawet samochodu nie prowadzi, bo ma takie astygmaty w oczach, nie wiem, co to dokładnie znaczy, ale czasem jak jestem taki no… nie do końca zrobiony, to zakładam jego okulary i mi… wystarczy. Takie ma alkogogle skubany.

SPRZEDAWCA
Dobrze, a były konserwowane?

NIESZCZĘŚLIWY KLIENT
(poprawia go) Konserwowe. Były. My ze szwagrem tylko pod konserwowe. Pod marynatę i kiszonkę jakoś nie idzie.

SPRZEDAWCA
Drzwi czy byłe konserwowane?

NIESZCZĘŚLIWY KLIENT
(oszołomiony wizją)
Drzwi? To jaki to słoik trzeba mieć?

SPRZEDAWCA
Czyli nie były.

NIESZCZĘŚLIWY KLIENT
(z oczywistością)
No nie były.

SPRZEDAWCA
I pewnie była ekspozycja na słońce.

NIESZCZĘŚLIWY KLIENT
(stropiony seksualną konotacją)
Yyyy… Nie znam takiej pozycji. Znam na… ten na…

SPRZEDAWCA
Chodzi o to, że nie miał pan zadaszenia i słońce świeciło prosto na drzwi?

NIESZCZĘŚLIWY KLIENT
Czasem prosto, czasem z ukosa, jak to słońce, nie upilnujesz.

SPRZEDAWCA
No i już wiemy, dlaczego się rozeschły!

NIESZCZĘŚLIWY KLIENT
(z wyrzutem)
Że co? Że to wszystko niby moja wina: że szwagier ma zeza, że słońce świeciło i że żona drzwi na zimę nie marynowała w occie?

SPRZEDAWCA
No tak z grubsza mówiąc to mniej więcej z tego powodu nie możemy naprawić drzwi w ramach gwarancji. Poza tym, pańska gwarancja skończyła się panu miesiąc temu.

NIESZCZĘŚLIWY KLIENT
No i miesiąc temu zaczęły się rozsychać, co wy jakiś czip do kleju dodajecie?

SPRZEDAWCA
No niestety, jeśli pan życzy sobie skorzystać z naprawy to będzie płatna.

NIESZCZĘŚLIWY KLIENT
A trzy lata temu pan mówił, że (parodiując) to jest mercedes wśród drzwi. W cenie skody. Po co przepłacać. (swoim głosem) Wie pan, gdzie sprzedają mercedesy wśród drzwi? W CAL-u. Szwagier kupił wejściowe z gwarancją na trzy lata, po trzech latach zrobili mu przegląd i drzwi dalej jak nowe. Teraz już 10 lat ma te drzwi i dalej igła, a słońce świeci na nie, jak na moje.

SPRZEDAWCA
No, ale pan jednak kupił drzwi innej klasy… w cenie skody.

NIESZCZĘŚLIWY KLIENT
I jak teraz dopłacę za sklejanie skody, to będę miał dalej skodę tylko teraz to już w cenie mercedesa.

LEKTOR

Jeżeli nie chcesz mieć takich przygód, kup drzwi w CAL-u i ciesz się przedłużoną gwarancją przez pięć lat.

 

PODOBAŁA CI SIĘ AUDYCJA?

Zapisz się na newsletter, a zawsze wyślę Ci e-mail, gdy ukaże się kolejny odcinek Podcastu Budującego.

Sylwia Ciszewska Szefowa CAL
Klauzula informacyjna
Z newsletteru będziesz mógł w każdej chwili zrezygnować. Administratorem Twoich danych osobowych będzie Z.S.B. CAL Z. Cywiński i wspólnicy Sp. J., ul. Piaskowa 5, 16-400 Suwałki (ado@drzwi-cal.pl). Twoje dane będą mogły zostać przekazane podmiotom pomagającym Nam w działaniach związanych z marketingiem Naszych produktów oraz innym podmiotom uprawnionym na podstawie obowiązującego prawa. Więcej informacji o newsletterze i przetwarzanych w ramach niego danych osobowych znajdziesz w naszej Polityce prywatności.

Dodaj komentarz

Pliki cookies na stronie są używane przez Z.S.B. CAL Z. Cywiński i wspólnicy Sp. J. i partnerów zewnętrznych, w celach: prawidłowego wyświetlania treści, korzystania z narzędzi analitycznych, marketingowych i wtyczek społecznościowych. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce prywatności. Możesz zmienić lub wyłączyć stosowanie cookies w przeglądarce. Wyświetlając stronę bez zmiany ustawień przeglądarki akceptujesz stosowanie plików cookies. Rozumiem